×

تخصیص اعتبار برای بازسازی برخی از فضاهای آموزشی رزن و درگزین/ اختصاص اعتبار برای تکمیل پروژه های درمانی حوزه انتخابیه

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس گفت: با مکاتبات و پیگیری هایی که صورت گرفت دستگاه و تجهیزات پزشکی به مراکز درمانی شهرستان رزن و درگزین اختصاص یافت و مقرر شد اعتباراتی برای تکمیل پروژه های درمانی حوزه انتخابیه در نظر گرفته شود.

  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴
  • ۰
  • تخصیص اعتبار برای بازسازی برخی از فضاهای آموزشی رزن و درگزین/ اختصاص اعتبار برای تکمیل پروژه های درمانی حوزه انتخابیه

    حسن لطفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده برای رفع مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه چند مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت در حوزه انتخابیه احداث شد و در حال ارائه خدمات به شهروندان هستند و امیدوارم با مساعدت های وزارت بهداشت خدمات دهی در حوزه بهداشت و درمان به مردم حوزه انتخابیه بیش تر شود.

    وی افزود: همچنین با مکاتبات و پیگیری هایی که صورت گرفت دستگاه و تجهیزات پزشکی به مراکز درمانی شهرستان رزن و درگزین اختصاص یافت و مقرر شد اعتباراتی برای تکمیل پروژه های درمانی حوزه انتخابیه در نظر گرفته شود.

    نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس بیان کرد: باتوجه به فصل تابستان و مدیریتی که باید در راستای برق رسانی صورت گیرد به منظور حل مشکلات برق شهرستان رزن و درگزین ۹ میلیارد تومان اعتبار به استان تخصیص یافته که انتظار می رود مدیرعامل شرکت برق استان این مبلغ را صرفا جهت حل مشکلات این شهرستان هزینه کند.

    این نماینده مردم در مجلس گفت: برای رفع مشکل فضاهای آموزشی روستاهای حوزه انتخابیه نیز اعتباری در نظر گرفته شد که امیدوارم این موضوع سریعا انجام شود تا شاهد بازسازی مدارس این روستاها باشیم./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=10022

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس