×

تحریم بسیج دانشجویی شو تبلیغاتی اروپایی ها است

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه تحریم بسیج دانشجویی توسط اروپایی ها شو تبلیغاتی است، گفت: هر نهادی برای مردم و نظام بیشتر کار کند و صداقت داشته باشد مورد هدف دشمنان قرار می گیرد.

  • 6 خرداد 1402
  • 0
  • تحریم بسیج دانشجویی شو تبلیغاتی اروپایی ها است

    به گزارش نمایندگان،  حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی با اشاره به تحریم بسیج داشجویی توسط اروپایی ها گفت: بی خاصیتی و بی ارزشی اروپایی ها روز به روز برای افکار عمومی دنیا شناخته شده تر می شود. اینها سالهاست همه ملت ایران را تحریم کرده اند و حالا دست بر روی تشکل های ما گذاشته اند.

    رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اروپایی ها و آمریکایی ها به این نتیجه رسیده اند که دیگر به جایی نمی رسند و به اهداف شان برای ضربه زدن به مردم، نظام و انقلاب ایران نمی رسند لذا این اقدامات شان بیشتر شو تبلیغاتی است و قطعا این شو نیز هیچ نتیجه فعالیتی نخواهد داشت.

    وی تاکید کرد: هر کجا و هر نهادی که برای مردم بیشتر تلاش کند و برای جامعه فعالیت و دلسوزی کند و صداقت و پاکی به خرج بدهد را تحریم می کنند. جمهوری اسلامی را به این دلیل تحریم کردند چرا که آرمان های مقدس را دنبال می کنند و هر نهاد و فردی این آرمان های مقدس، دین باوری، مردم باوری، خدمت و اخلاص را در جامعه پیاده و تقویت کنند، تحریم می کنند.

    نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی گفت: هر کسی که ناامنی ایجاد کند و درصدد ویرانی مملکت تلاش کند را تشویق می کنند. خاصیت دشمن مشخص است که برای ضربه زدن است.

    گزینه های نهایی برای ریاست ودادستانی دیوان محاسبات انتخاب شدند بیشتر بخوانید: گزینه های نهایی برای ریاست ودادستانی دیوان محاسبات انتخاب شدند

    منبع:خبرگزاری شبستان

    انتهای پیام 

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=4137

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس