×

تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی باید به قرارداد معین تغییر کند

نماینده مردم اردبیل در مجلس با بیان اینکه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی باید به قرداد معین تغییر کند، بیان کرد: اینها باید بدانند که مجلس همواره پشت سر این عزیزان است، همچنین حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری برای ما حائز اهمیت است.

  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
  • ۰
  • تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی باید به قرارداد معین تغییر کند

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سید کاظم موسوی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۸ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: مجلس امروز یک اقدام خارق العاده در ارتباط با کنکوری ها انجام داد، لذا بنده به نوبه خود از این مسئله تشکر دارم. این مسئله به نوعی پیامی را در زمینه سوالات جوانان و نونهالان عزیزمان داد که همواره به ما پیامک زده و عنوان می کنند که ما مظلوم واقع شده ایم.

    نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس یازدهم تصریح کرد: به واقع امروز مجلس این موضوع را احیا کرد و یک پاسخ مناسبی به دغدغه این عزیزان داد.

    وی با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مجلس یازدهم، مجلس انقلابی است، افزود: همچنین مجلس ، مجلس قانونگذاری است، لذا بالاترین مرکز قانونگذاری در کشور مجلس است که امام راحل در این زمینه فرمودند مجلس بالاتر از قوای دیگر و امورات دیگر کشور است، لذا بدین جهت ما باید قدر و منزلت و جایگاه مجلس را داشته باشیم.

    موسوی با بیان اینکه اخیرا استکبار جهانی دست به تحریم خبرگزاری هایی همچون تسنیم، فارس و پرس تی وی زده است، بیان کرد: به واقع اگر همه ایران مورد تحریم استکبار جهانی قرار گیرند، کاری از پیش نخواهند برد، چرا که شیشه به هر میزان که خردتر شود، تیزتر خواهد شد، لذا این بدعهدی ها از آمریکایی ها و استکبار جهانی برای ما یک امر پیش پا افتاده است.

    وی با اشاره به حضور رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل تاکید کرد: رئیس جمهور نماد جمهوری اسلامی ایران است و ان شالله اظهارات خوبی را در این مجمع بیان خواهند کرد و به مشکلات مسلمانان و جهان اسلام می پردازد و این بخشی از قدرت نظام، اسلام، شهدا و قدرت نفس مسیحای مقام معظم رهبری است.

    موسوی با بیان اینکه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی باید به قرداد معین تغییر کند، بیان کرد: اینها باید بدانند که مجلس همواره پشت سر این عزیزان است، همچنین حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری برای ما حائز اهمیت است./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=9831

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس