×

بیمارستان شهدای هندیجان به زودی به دستگاه رادیولوژی دیجیتالی و سی تی اسکن مجهز می‌شود

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام خمینی (ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی از نصب دستگاه رادیولوژی دیجیتالی و سی تی اسکن در بیمارستان شهدای هندیجان در آینده ای نزدیک خبر داد.

  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷
  • ۰
  • بیمارستان شهدای هندیجان به زودی به دستگاه رادیولوژی دیجیتالی و سی تی اسکن مجهز می‌شود

    حبیب آقاجری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح بازدید خود و رئیس شبکه بهداشت شهرستان هندیجان از بیمارستان شهدای هندیجان، عنوان کرد: این بازدید به منظور پیگیری مشکلات درمانی مردم هندیجان و روند خدمات رسانی بیمارستان شهدای هندیجان به مردم انجام شد.

    نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام خمینی (ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی افزود: در این بازدید که از نزدیک با تعدادی از مراجعه کنندگان و بیماران و همراهان آنها گفت‌وگو شد، مشکلات آنها از رئیس بیمارستان و رئیس شبکه بهداشت و درمان مورد پیگیری قرار گرفت.

    آقاجری همچنین از اخذ ا۱۰میلیارد تومان از وزارت نفت جهت خریداری تجهیزات بیمارستان خصوصا دستگاه رادیولوژی دیجیتالی خبرداد.

    وی افزود: تا ظرف یک ماه آینده قسمت آی سی یو این بیمارستان راه اندازی و همچنین تعداد روزهای فعالیت اتاق عمل نیز  افزایش می یابد.

    این نماینده مردم در مجلس اضافه کرد: همچنین طی جلساتی که با وزیر بهداشت و درمان و وزیر نفت صورت گرفته، پیگیر تأمین بودجه جهت خریداری دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان شهدای هندیجان هستیم./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=9893

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس