×

بیش از ۵۰ نماینده خواستار بررسی اولویت دار طرح ساماندهی کارکنان آموزش و پرورش شدند

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با یادآوری تصویب طرح ساماندهی و تعیین تکلیف کارکنان آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری، گفت: با توجه به اینکه طرح‌ها و لوایح بسیاری در نوبت رسیدگی صحن علنی قرار دارد، برای بررسی اولویت‌دار این طرح بیش از ۵۰ امضا جمع آوری شده است.

  • ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸
  • ۰
  • بیش از ۵۰ نماینده خواستار بررسی اولویت دار طرح ساماندهی کارکنان آموزش و پرورش شدند

    به گزارش صبح مجلس، علی کریمی فیروزجایی با اشاره به نشست خود با جمعی از مربیان آموزش پیش دبستانی بابل در سالن شورای شهرستان، گفت: در این نشست شنوای مسائل و مشکلات این مربیان زحمتکش پیش دبستانی بودیم و اقدامات انجام شده برای تعیین تکلیف این عزیزان تشریح شد.

    نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصمیم مشترک مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی برای انتزاع مهدهای کودک و پیش دبستانی‌ها از سازمان بهزیستی به وزارت آموزش و پرورش، افزود: یکی از تصمیمات خوب قانونی که این روزها نیز در دستور کار مجلس قرار دارد، این موضوع است.

    وی با بیان اینکه مجلس یازدهم به دنبال عدالت در نحوه جذب و همکاری با معلمان و مربیان پیش دبستانی حرکت کرده است، ادامه داد: به همین دلیل، طرح ساماندهی و تعیین تکلیف کارکنان آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش مجلس مصوب شد.

    عضو هیأت رئیسه مجلس از جمع آوری امضا برای بررسی خارج از نوبت در صحن علنی مجلس از جانب کمیسیون آموزش و تحقیقات خبر داد و گفت: اخیراً بیش از ۵۰ نماینده مجلس با امضای نامه‌ای، اعمال تبصره یک ماده ۱۰۰ مبنی بر در دستور قرار گرفتن بررسی این طرح در خارج از نوبت در صحن مجلس را خواستار شدند و هیأت رئیسه و کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس مصمم به تعیین تکلیف کارکنان آموزش و پرورش از جمله مربیان پیش دبستانی و اقدام عاجل در صحن علنی در رابطه با این موضوع است./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=12796

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس