×

بیشترین حجم روکش جاده‌ای کشور طی چندماه اخیر در حوزه انتخابیه خاش و میرجاوه

نماینده مردم خاش در مجلس با بیان اینکه بیشترین حجم روکش جاده ای کشور طی چندماه اخیر در حوزه انتخابیه اینجانب بوده است از آغاز عملیات اجرایی پروژه روکش محور زاهدان میرجاوه با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان خبر داد.

  • ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
  • ۰
  • بیشترین حجم روکش جاده‌ای کشور طی چندماه اخیر در حوزه انتخابیه خاش و میرجاوه

    به گزارش صبح مجلس، اسماعیل حسین‌زهی نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی از امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و امور حمل و نقل جاده ای کشور، مدیران کل دفتر ماشین آلات و ترانزیت راهداری کشور، بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل راهداری و امور حمل و نقل جاده ای استان برای حضور در حوزه انتخابیه خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین دعوت کرده تا مسائل و مشکلات ایمن سازی و توسعه زیرساخت های جاده ای مورد بررسی قرار بگیرد.

    بر اساس این گزارش؛ بازدید از پایانه مرزی میرجاوه، پروژه روکش و بهسازی محور زاهدان میرجاوه و بررسی مسائل و مشکلات جاده ای حوزه انتخابیه خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین از اهم برنامه‌های مسئولان وزارت راه و شهرسازی در این منطقه بود.

     اسماعیل حسین‌زهی درحاشیه این سفر گفت: با بیان اینکه طی سال‌های گذشته کیفیت جاده ها افت شدیدی داشته است لذا بر اساس مطالبات مردمی، از سال ۹۹سطح ارتقاء کیفیت این محورها بصورت مستمر مورد پیگیری قرارگرفته است.

    وی در ادامه تصریح کرد: در راستای پیگیری‌های انجام شده بیشترین حجم روکش جاده ای، در کشور طی چندماه اخیر در حوزه انتخابیه خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین انجام شده است.

    عضو کمیسیون عمران مجلس، خاطرنشان کرد: پروژه روکش محور زاهدان میرجاوه با اعتباری بالغ بر۵۰ میلیارد تومان بطول ۲۰ کیلومتر آغاز شده است که ۱۰ کیلومتر از آن تاکنون اجرا شده و روکش ادامه مسیر در حال اجراست.

    وی یادآور شد: روکش و تعریض محور زاهدان خاش از دی ماه سال گذشته بصورت مستمر مورد پیگیری قرارگرفته و بالغ بر۷۰ کیلومتر روکش این محور تاکنون انجام شده و ادامه عملیات طی روزهای اخیر از حد فاصل دوراهی جون آباد بسمت خاش آغاز شده است.

    حسین زهی همچنین خاطرنشان کرد: پیرو سفر روز گذشته معاون وزیر راه و شهرسازی مقرر شد، تامین اعتبار ادامه روکش محور زاهدان خاش، خاش سراوان، روکش جاده های روستایی و روشنایی ورودی شهرستان خاش از سمت زاهدان و ایرانشهر در اسرع وقت انجام شود.

    وی در بخشی دیگر از سخنانش تصریح کرد: روکش آسفالت محورهای روستای ریگ ملک، نراپ، نازیل و پشتکوه تامین اعتبار شده است و براساس برنامه ریزی انجام شده اجرا خواهند شد.

    حسین زهی در پایان از مساعدت راهداری و حمل و نقل جاده کشور و اداره کل زیرمجموعه آن در استان جهت ارتقاء سطح کیفی و استاندارد سازی محورهای مواصلاتی حوزه انتخابیه تقدیر و تشکر کردند.

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=6931

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس