×

بن بستی برای حل مشکلات کشور وجود ندارد

نماینده مردم فردوس و سرایان و طبس و بشرویه در مجلس گفت: خون شهدا همیشه جوشش و برکت برای انقلاب و نظام و مردم داشته است و امیدواریم این روزها که روز مقاومت است از شهدا درس بگیریم که ما بن‌بست نداریم.

  • 3 مرداد 1402
  • 0
  • بن بستی برای حل مشکلات کشور وجود ندارد

    به گزارش صبح مجلس، مجید نصیرایی در سومین کنگره سرداران و ۱۵۴ شهید بشرویه  اظهار کرد: خون شهدا همیشه جوشش و برکت برای انقلاب و نظام و مردم داشته است و امیدواریم این روزها که روز مقاومت است از شهدا درس بگیریم که ما بن‌بست نداریم.

    وی به مشکلات گرفتاری‌ها در سطح کشور اشاره کرد و افزود: این مشکلات نتیجه بی‌تدبیری و ندانم‌کاری‌ها و گرایشاتی است که در این سال‌ها به ظرفیت‌های داخلی و توانمندی جوانان و فرمایشات امام جامعه بی‌توجهی شده است.

    حجت الاسلام نصیرایی گفت: در سال‌ها گذشته بی‌توجهی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب شد و امروز گرفتاری‌هایی که مردم در مسکن، اقتصاد و گرفتاری‌های مختلفی را که داریم، محصول این بی‌توجهی‌ها است.

    نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: الحمدالله اکنون راه و رسم شهدا در مجلس و دولت حاکم شده است و جان خواهیم داد اما اجازه نمی‌دهیم فرمایش رهبر معظم انقلاب بر زمین بماند.

    وی عنوان داشت: توجه ویژه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دولت و مجلس وجود دارد که برکات آن را در جامعه مشاهده می‌کنیم البته مشکلات و ضعف‌هایی در جامعه وجود دارد اما به برکت خون شهدا و حرکت جهادی و شبانه‌روزی‌ها این مشکلات و گرفتاری‌های حل خواهند شد.

    حدود یک سال است 150 هزار کیت تشخیص تب دنگی در گمرک مانده و ترخیص نمی‌شود بیشتر بخوانید: حدود یک سال است ۱۵۰ هزار کیت تشخیص تب دنگی در گمرک مانده و ترخیص نمی‌شود

    وی خاطر نشان کرد: مردم شهرستان بشرویه همیشه اثبات کرده‌اند که در خط مقدم دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب استوار ایستاده است.

    منبع:خانه ملت 

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=8106

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس