×

برنامه ستاد اربعین حسینی در کمیسیون امور داخلی کشور بررسی شد

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی برنامه ستاد اربعین حسینی در ایام پیاده روی اربعین سال جاری در این کمیسیون خبر داد.

  • ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
  • ۰
  • برنامه ستاد اربعین حسینی در کمیسیون امور داخلی کشور بررسی شد

    به گزارش صبح مجلس، ولی الله بیاتی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری نشست کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها برای بررسی برنامه ستاد اربعین گفت: مسئولین کمیته ستاد اربعین گزارشی از عملکرد خود ارائه کردند که در این گزارش به برنامه ریزی برای صدورگذرنامه زیارتی با مبلغ ۵۰ هزار تومان ظرف مدت ۲۴ ساعت تاکید شد.

    وی اظهار داشت: برای سرعت در خدمات رسانی گیت های مرزی در خاک عراق افزایش پیدا خواهد کرد و در حوزه حمل و نقل برنامه ریزی شده است که ۲ هزار دستگاه اتوبوس در ایام اربعین در اختیار زوار قرار گیرد.

    نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس ادامه داد: همچنین ارائه خدمات هوایی از ۲۷ مرداد تا ۲۰ شهریور انجام می شود که ۸۵ درصد پرواز ها به نجف و ۱۵ درصد به بغداد انتقال می یابد. از سوی دیگر در داخل کشور عراق ۲۰ دفتر و ۵۰ نمایندگی به مدت ۲ هفته به صورت شبانه روزی به زوار خدمات می دهند. جمعیت هلال احمر نیز ۲۳۴ مرکز درمانی در عراق با تعداد ۴ هزار نفر کادر درمانی، ۱۰۰ دستگاه آمبولانس و ۳ بیمارستان صحرایی با ۴۵۰۱ خودروی امدادی و ۹ بالگرد به زوار خدمات رسانی خواهد کرد.

    انتهای پیام 

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=7949

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس