×

برخی مدیران ناکارآمد استانی جزء مانع تراشی برای ایجاد اشتغال هنر دیگری ندارند

نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود بیان کرد: برخی مدیران ناکارآمد استانی جزء مانع تراشی برای ایجاد اشتغال هنر دیگری ندارند.

  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
  • ۰
  • برخی مدیران ناکارآمد استانی جزء مانع تراشی برای ایجاد اشتغال هنر دیگری ندارند

    به گزارش نمایندگان،  حسین محمدصالحی نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در بیان برخی مشکلات حوزه کشاورزی و انتقاد از وزارتخانه مرتبط با آن مدعی شد:  انواع تسهیلات اعطایی به کشاورزان یا قطع شده و یا تخصیص ندارد و وام و تسهیلات خرید تراکتور و ادوات کشاورزی در برخی استان ها معنایی ندارد. همچنین قطعی برقی کشاورزی، نصب کنتور هوشمند، تعدیل پروانه آب کشاورزی، ممنوعیت طرح های آبخیزداری، حذف ارز ترجیحی نهاده‌های دامی، قطع تسهیلات خرید تراکتور، گرانی کود و سموم دفع آفات نقل و نباتی است که بر سر کشاورزان محروم پاشیده می شود و وزارت کشاورزی از این موضوعات بی اطلاع است.

    عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در بخش دیگری از اظهاراتش یادآور شد: بازنشستگان در تورم چند برابری هر روز نمایندگان مجلس را سرزنش می کنند که چرا موضوع همسان سازی راه به جایی نبرد و چگونه می توان با حداقل حقوق در این فشار اقتصادی عائله مندی را مدیریت کرد؟ رأی وحدت رویه از سوی وزارت  آموزش و پرورش در هاله ای از ابهام باقی مانده است. خدمتگزاران مدارس نیز اوضاع سختی را در این شرایط سپری می کنند و ضرورت دارد وزیر به طور جد پیگیر باشد.

    محمدصالحی در پایان خطاب به رئیس جمهور گفت: ضمن آنکه مردم تلاش های شبانه روزی شما را می ستایند اما حلاوت سفرهای استانی شما کامشان را شیرین نکرده است و بسیاری از مصوبات سفر نامعلوم رها شده است. برخی مدیران ناکارآمد استانی جزء مانع تراشی برای ایجاد اشتغال هنر دیگری ندارند، لذا به خاطر مردم بازنگری کنید.

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=5185

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس