×

برخی دستگاه‌ها گزارش بهره‌وری ارائه نمی‌کنند

نماینده مردم کرج در مجلس گفت: برخی دستگاه‌ها همچنان گزارش بهره‌وری را ارائه نمی‌کنند؛ نتایج برخی ارزیابی‌ها برای مردم تعجب‌آور است، اغلب این گزارش‌ها براساس خوداظهاری بوده و در مواردی غیر واقعیست.

  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴
  • ۰
  • برخی دستگاه‌ها گزارش بهره‌وری ارائه نمی‌کنند

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مهدی عسگری در جلسه شورای اداری استان البرز با حضور رئیس سازمان امور استخدامی، گفت: نقش مردم در ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها چیست؟ گاهی در جشنواره شهید رجایی دستگاهی برگزیده می‌شود که اتفاقا کمترین مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی را نسبت به مردم داشته است، این برای مردم قابل پذیرش نیست.

    نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی دستگاه‌ها همچنان گزارش بهره‌وری را ارائه نمی‌کنند؛ نتایج برخی ارزیابی‌ها برای مردم تعجب‌آور است، اغلب این گزارش‌ها براساس خوداظهاری بوده و در مواردی غیر واقعیست.

    وی تاکید کرد: اگر واقعیت‌های جامعه را نبینیم، مدیران حاکمیت به یک طبقه‌ی جداگانه از مردم تبدیل می‌شوند و دیگر مفاهمه‌ای بین این دو بخش شکل نخواهد گرفت.

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: اغلب سازمان‌های خصوصی مهمترین شاخص ارزیابی عملکرد، میزان رضایت ذی‌نفعان است، اما متاسفانه در دستگاه‌های دولتی ما اینطور نیست./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=10034

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس