×

باید مقابل کشورهایی بایستیم که قصد ایستادن مقابل اعتقادات ما را دارند

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: همان طوری که مسلمانان به کتاب سایر ادیان الهی توهین نمی کنند، هیچ فردی نیز حق ندارد با هتک حرمت قرآن کریم به اعتقادات مسلمانان توهین کند.

  • ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷
  • ۰
  • باید مقابل کشورهایی بایستیم که قصد ایستادن مقابل اعتقادات ما را دارند

    به گزارش مجلس فوری، ولی الله بیاتی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت هتک حرمت قرآن کریم در کشور سوئد، بیان کرد: قرآن کریم کتاب مسلمانان جهان است. متعلق به یک کشور خاص یا یک گروه خاص نیست. قرآن یک کتاب آسمانی برای همه پیروان دین مبین اسلام است. هر کسی در دنیا به این کتاب آسمانی توهین کند باید با آن برخورد شود. همان طوری که ما مسلمانان به کتاب سایر ادیان توهینی نمی کنیم، هیچ کس نیز حق ندارد که به قرآن کریم توهین کند.

    وی در ادامه اظهار کرد: خط قرمز کشورهای مسلمان قرآن و اعتقاداتشان است. ما بر اساس قرآن زندگی می کنیم. در قرآن دستورات الهی برای زندگی بهتر و برقراری دموکراسی در جامعه آمده است. افرادی که قرآن را آتش زده و به آن هتک حرمت می کنند، به نوعی اعتقادات مردم را آتش می زنند. اگر در جامعه ای اعتقاد وجود نداشته باشد، افراد نمی توانند با آرامش در کنار یکدیگر زندگی کنند.

    نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اگر ما مسلمانان از دوستی، برابری و برادری در دنیا حرف می زنیم، بر اساس آموزه های قرآنی است. هر کسی از هر جایی که بخواهد به قرآن توهین کند به شدت محکوم است. مسلمانان حق دارند اعتراض خود را به این هتک حرمت اعلام کنند. از نظر بنده کشورهای مسلمان باید کشورهایی که اجازه می دهند تا به قرآن در آنها توهین شود  را تحریم کنند. ما باید مقابل دنیای کشورهایی بایستیم که قصد دارند مقابل اعتقادات ما بایستند.

    منبع: ایسنا

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=6480

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس