×

باید از نظرات متخصصین حوزه فرهنگ و افراد صاحب نظر برای بررسی لایحه عفاف و حجاب استفاده شود

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است که همه متخصصان و افراد صاحب نظر در این حوزه نقطه نظرات خود را نسبت به لایحه عفاف و حجاب ارائه کرده تا یک قانون جامع و کامل در این حوزه به تصویب برسد.

  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
  • ۰
  • باید از نظرات متخصصین حوزه فرهنگ و افراد صاحب نظر برای بررسی لایحه عفاف و حجاب استفاده شود

    به گزارش نمایندگان،  حجت الاسلام جواد نیک بین عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تدوین لایحه حجاب و عفاف در قوه قضائیه و ارسال آن از سوی دولت به مجلس، بیان کرد: لایحه عفاف و حجاب که به مجلس داده شده ضمن اینکه دارای نکات مثبتی است، معایبی نیز دارد و نقطه نظرات مختلفی نسبت به این لایحه وجود دارد.

    این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: ما معتقدیم باید از نظرات متخصصین حوزه فرهنگ و افراد صاحب نظر در مسائل اجتماعی برای بررسی لایحه عفاف و حجاب استفاده شود تا یک قانون جامع و کاملی در این حوزه به تصویب برسد.

    نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مجلس تلاش کرد تا دولت، لایحه را پس بگیرد و پس از اعمال اصلاحات دوباره آن را به مجلس تحویل دهد اما دولت این کار را نکرد، ‌ تصریح کرد: قطعا مجلس خودش از نظرات صاحبان اندیشه و خرد و متخصصان این حوزه برای بررسی لایحه عفاف و حجاب استفاده خواهد کرد و تلاش خواهیم کرد تا قانونی جامع و کامل در این حوزه در مجلس نهایی شده و به جامعه ارائه شود.

    نیک بین تاکید کرد: قطعا هر حوزه ای در کشور نیازمند قانون است و هرچه قانون جامع تر، فاخرتر، دقیق تر و عمیق تر باشد، در حوزه عملیاتی شدن قطعا به بهبود اجتماع کمک خواهد کرد. مجلس نیز تمام تلاش خود را خواهد کرد تا این اتفاق رخ دهد.

    منبع: ایسنا

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=5140

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس