×

بانک کشاورزی، بازوی بانکی کشور در خرید تضمینی کالاهای استراتژیک است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: خرید تضمینی گندم به کشاورزان اطمینان می‌دهد که ثبات لازم در قیمت تولیدات آنها وجود دارد و بانک کشاورزی، بازوی بانکی کشور در این زمینه است.

  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۷
  • ۰
  • بانک کشاورزی، بازوی بانکی کشور در خرید تضمینی کالاهای استراتژیک است

    محمدمهدی مفتح عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان گفت: کشاورزی بخش بسیار مهم در اقتصاد هر کشوری است و در کشور ما به دلیل نقش گسترده‌ای که در تمام مناطق کشور دارند و از سویی نقش محصولات کشاورزی در سبد مصرفی اقتصاد کشور، بسیار حائز اهمیت است و دولت باید تدبیر  مناسبی را در این حوزه داشته باشد.
    وی ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی نقش اساسی و کلیدی را در این زمینه دارد و باید به درستی این ظرفیت بزرگ را در راستای تامین نیازهای کشور مدیریت کند.
    وی با بیان اینکه بانک کشاورزی،بانک تخصصی در حوزه کشاورزی است، ادامه داد: این بانک در روستای انجام تکالیف این حوزه با توجه به ضوابط و قواعد یانکی وظایف خود را انجام می‌دهد.
    نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود:  انتظار می‌رود در راستای ارتقای بخش کشاورزی، بانک کشاورزی با ساختار خود و نزدیک شدن با بخش کشاورزی وظایف خود را در این بخش انجام دهد.
    مفتح گفت: بانک کشاورزی بانک تخصصی حوزه کشاورزی است و تمرکز آن بر بخش کشاورزی در اقتصاد کشور است و این تمرکز باید در راستای رفع مشکلات کشاورزان و بخش کشاورزی بیش از گذشته باشد و رسالت خود را در راستای ارتقا و رشد این بخش انجام دهد.

    وی افزود: با توجه به نقش حمایتی بانک کشاورزی در حوزه خرید تضمینی محصولات استراتژیک ضمن اشاره به نقش دولت گفت: خرید تضمینی به کشاورزان اطمینان خاطر می‌دهد که قیمت کالای تولیدی آنها ثبات لازم را دارد و زیانی متوجه کشاورزان نخواهد بود. و بازوی بانکی کشور در حوزه خرید تضمینی محصولات استراتژیک، بانک کشاورزی است.

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=5209

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس