×

بانک های خوزستان در ارائه تسهیلات به مردم سنگ اندازی نکنند

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: بانک های خوزستان در ارائه تسهیلات به مردم سنگ اندازی نکنند و انتظار می رود استاندار به این موضوع ورود کند.

  • 31 شهریور 1402
  • 0
  • بانک های خوزستان در ارائه تسهیلات به مردم سنگ اندازی نکنند

    ابراهیم متینیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: پروژه افزایش ظرفیت تامین آب شهرستان رامهرمز از طریق حفاری چهار حلقه چاه تراوشی در منطقه رودزرد کاید رفیع انجام پذیرفت، که ۴۰ درصد سطح شهرستان را دربر می گیرد.

    مَتینیان با اشاره به تلاش های فراوان مجموعه آب و فاضلاب و سازمان آب و برق منطقه ای استان خوزستان، افزود: الحمدالله بعد از سالها آب شرب به رامهرمز رسید.

    عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان؛ با اشاره به اصلاح ۳۰ کیلومتر از شبکه آبرسانی رامهرمز، افزود: در طی این سه سال این حفاری ها هنوز آسفالت نشده و موجب نارضایتی های گسترده مردم شده، که فرماندار محترم میبایست پیگیر تسریع در روند آسفالت این مناطق باشد.

    فرهنگ حمایت از دانش بنیان‌ها در کارشناسان ادارات دولتی ایجاد شود بیشتر بخوانید: فرهنگ حمایت از دانش بنیان‌ها در کارشناسان ادارات دولتی ایجاد شود

    نماینده مردم در مجلس، با بیان اینکه بانک ها نه تنها مشکلات مردم در بحث تسهیلات را کم نمی کنند، بلکه خود در این راه سنگ اندازی می نمایند و مسبب بسیاری از مشکلات موجود ما بانک ها هستند، از استاندار خوزستان خواست که به عنوان نماینده ویژه دولت درخواست می شود مشکلات مردم را مرتفع نماید./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=10044

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس