×

بازی کردن با احساسات مسلمانان هزینه‌های گزافی را به دنبال دارد

نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: اهانت و توهین به ساحت مقدس قرآن کریم توسط کشورهای غربی را محکوم می‌کنیم و تذکر می‌دهم به کشورهایی که این اهانت در آنها صورت گرفته است و باید بدانند با احساسات مسلمانان بازی کردن هزینه‌های گزافی را به دنبال دارد و بایستی به آن بپردازند.

  • ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
  • ۰
  • بازی کردن با احساسات مسلمانان هزینه‌های گزافی را به دنبال دارد

    به گزارش صبح مجلس، امیرقلی جعفری بروجنی در نشست علنی امروز ( شنبه، ۳۱ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: اهانت و توهین به ساحت مقدس قرآن کریم توسط کشورهای غربی را محکوم می‌کنیم و تذکر می‌دهم به کشورهایی که این اهانت در آنها صورت گرفته است و باید بدانند با احساسات مسلمانان بازی کردن هزینه‌های گزافی را به دنبال دارد و بایستی به آن بپردازند.

    نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فرصت ماه محرم و صفر برای بهترین فرصت برای روشنگری مقوله حجاب و عفاف است که باید از این ظرفیت به جای بحث‌های سیاسی استفاده کرد.

    وی با تشکر از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین وزیر ارشاد به دلیل سفر به استان بروجن گفت: امیدواریم تصمیمات اخذ شده اجرایی شود و مردم از این تصمیمات بهره لازم ببرند.

    جعفری بروجنی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: جاده بروجن به مبارکه حجم بالای تصادفاتی را متحمل شده است که نیازمند توجه این وزارتخانه است.

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکری به وزیر کشور سازمان همیاری‌ها و شهرداری‌ها به توافقات انجام شده پایبند نیست و پاسخگو نیز نبوده است.

    وی در تذکری به وزیر اقتصاد در مورد گمرک بروجن عنوان کرد: با توجه به مصوباتی که وجود دارد و ساختار جدیدی که ابلاغ شده اما گمرک کشور پاسخگو نمی‌باشد.

    نماینده مردم بروجن در مجلس در تذکری به وزیر نیرو گفت: مردم چارمحال و بختیاری انتظار دارند برای بهره‌برداری از پروژه آب شرب که به شدت در مضیقه هستند، اقدام سریعی انجام شود تا این پروژه به بهره‌برداری برسد.

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=7883

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس