×

‌بازدید رسولی نژاد از مراحل احداث بیمارستان شهر دماوند

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس از بخش های مختلف و در حال احداث بیمارستان حضرت فاطمه(س) شهر دماوند بازدید کرد.

  • 22 شهریور 1402
  • 0
  • ‌بازدید رسولی نژاد از مراحل احداث بیمارستان شهر دماوند

    به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سید احمد رسولی نژاد نماینده مردم دماوند و فیروزکوه از بخش های مختلف و در حال احداث بیمارستان حضرت فاطمه (س) شهر دماوند( آزمایشگاه، درمانگاه، اورژانس، بخش بستری، اتاق های عمل، ریکاوری، واحد استریل مرکزی و…) بازدید کرد. در این بازدید با پزشکان، پرستاران و سایر کارکنان رو در رو صحبت کرد.

    سپس با مدیر کل تحول اداری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص اخذ چارت سازمانی و تامین نیروی انسانی مورد نیاز برای افتتاح بخش های بستری، اتاق های عمل و… تماس گرفت.

    این نماینده مجلس به همراه رئیس و عضو شورای اسلامی شهر دماوند و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان از محله شلمبه و شهرک‌های جهاد، محک و فرهنگیان بازدید کرد در این بازدیدها که تا پس از نماز مغرب و عشاء ادامه داشت، در ابتدا معتمدین ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده، به بیان مشکلات باقیمانده پرداختند. آنها خواستار تسریع در احداث کمربندی جنوبی گیلاوند، بهسازی و آسفالت معابر، اصلاح هندسی مسیر کند رو بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، تسریع در احداث خط انتقال و تصفیه خانه فاضلاب، مسکن جوانان، تسریع در احداث درمانگاه تامین اجتماعی، رفع کمبود پزشکان متخصص در بیمارستان سوم شعبان، رفع مشکلات زیست محیطی و همسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین شدند.

    فرهنگ حمایت از دانش بنیان‌ها در کارشناسان ادارات دولتی ایجاد شود بیشتر بخوانید: فرهنگ حمایت از دانش بنیان‌ها در کارشناسان ادارات دولتی ایجاد شود

    در ادامه مقامات ذکر شده ضمن ارائه گزارش از اقدامات انجام شده، به مطالب مطروحه و سئوالات اهالی پاسخ دادند، بر پیگیری جدی در سطوح ملی، استانی و شهرستانی تاکید کردند./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=9501

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس