×

ایرانی ها به ذره ذره خاک خود حساس هستند

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: اعلام می‌دارم که ما ایرانی‌ها به ذره ذره خاک میهن خود حساس هستیم.

  • ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
  • ۰
  • ایرانی ها به ذره ذره خاک خود حساس هستند

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سیدمجتبی محفوظی در  نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۶ تیرماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم در تذکر شفاهی خود گفت: اعلام می‌دارم که ما ایرانی‌ها به ذره ذره خاک میهنمان حساس هستیم و آنهایی که ادعای شاهین بودن دارند بدانند در حد ابوزعر هم نیستند.

    نماینده مردم آبادان در مجلس خطاب به وزیر راه ادامه داد: قبل از صدارت شما پیگیر به اتمام رساندن دو بانده شدن جاده آبادان به قفاز و آبادان به اروندکنار بوده‌ام و اخیراً نیز نامه‌ای به حضرتعالی در خصوص رفع نقاط حادثه‌خیز مسیرهای میعادگاه ملک‌الموت برای وزارتخانه مکاتبه کردم اما پاسخ جالب توجهی از سوی همکارانتان برایم ارسال شد و در این نامه آمده است که مطابق با دستورالعمل ابلاغی کمیسیون ایمنی راه های کشور در خصوص شناسایی و اولویت‌بندی نقاط پرتصادف هیچ نقاط پرتصادفی در محورهای مذکور شناسایی نشده است که این موضوع بسیار جالب است و این سوال وجود دارد پس کشته‌های این جاده به وسیله صاعقه و زلزله از بین رفتند.

    وی افزود: مجدد در همین نامه بیان شده است که لازم به ذکر بوده که عمده تصادفات رخ داده در این محور که اینجا نیز اعتراف می‌کند که ناشی از مشخصات راه همانند دو طرفه بودن و تعدد دسترسی راه‌های روستایی تیشک و برخی نقاط روکش آسفالت بوده است.

    محفوظی بیان کرد: این سوال وجود دارد که این مسائل مطرح شده برعهده چه کسی است، مگر برعهده شما نیست و چگونه در وهله اول رد می‌کنید و بعد از آن موضوعات مطرح شده را تأیید می‌کنید، این چه معنایی دارد. آقای بذرپاش این جاده‌ها را به سرانجام برسانید علیرغم اینکه قول داده بودید قبل از اتمام سال تکمیل می‌شوند./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=7438

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس