×

اگر آمریکا نگران توافقات جهانی است باید در عمل به برجام بازگردد

عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: آمریکا با خروج از برجام بیشترین لطمه را به نظم جهانی و اصول حقوق بین الملل وارد کرد و قطعنامه ۲۲۳۱ نیز با اقدام آمریکا لطمات زیادی دیده است.

  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶
  • ۰
  • اگر آمریکا نگران توافقات جهانی است باید در عمل به برجام بازگردد

    به گزارش نمایندگان، قدرت الله حمزه شلمزاری عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در خصوص ادعای اخیر امریکا در مورد نقض قطعنامه ۲۲۳۱ سازمان ملل توسط ایران از طریق همکاری های نظامی با روسیه اظهار داشت: توافقات بین المللی تحت نظارت مجامع بین المللی نظیر سازمان ملل باید راستی آزمایی شود و مقامات آمریکایی که سابقه دیرینه ای در بی توجهی به قوانین جهانی دارند در جایگاه قضاوت قرار ندارند.

    وی افزود: آمریکا با خروج از برجام بیشترین لطمه را به نظم جهانی و اصول حقوق بین الملل وارد کرد و قطعنامه ۲۲۳۱ نیز با اقدام آمریکا لطمات زیادی دیده است لذا اگر آمریکا نگران توافقات جهانی است باید در عمل به برجام بازگردد.

    نماینده مردم اردل، فارسان و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا به دنبال فشار بر افکار عمومی است گفت: کشوری که برای منافع خود و بخاطر فروش سلاح بیشتر و تجارت جنگ های نیابتی زیادی را در دنیا راه انداخته و یا به طور مستقیم به کشورهای مختلف حمله کرده است حق ندارد کشورمان را از همکاری نظامی در مسیر ثبات منطقه ای منع کند چرا که ایران در طول تاریخ هیچگاه آغازکننده جنگی علیه هیچ کشوری نبوده است و برای امنیت جهانی خطر محسوب نمی شود.   

    عضو کمیسیون امور داخلی کشور تاکید کرد: جمهوری اسلامی هیچ گاه بر خلاف قوانین جهانی اقدامی انجام نمی دهد و تکرار ادعا های قدیمی در مورد کشورمان دیگر نمی تواند مورد قبول شد.

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=3716

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس