×

اولویت مجلس باید بر اساس نیازهای مردم باشد

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون: اولویت مجلس باید بر اساس نیازهای مردم باشد بخصوص در بحث اقتصاد و معیشت مردم و در حوزه‌های توسعه‌ای که می‌تواند جواب نیازهای مختلف مردم باشد که ان‌شالله در اولویت‌های کاری مجلس قرار بگیرد.

  • ۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
  • ۰
  • اولویت مجلس باید بر اساس نیازهای مردم باشد

    به گزارش صبح مجلس؛ محمد بهرامی نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤال خبرنگار صبح مجلس در خصوص اولویت‌های مجلس دوازدهم گفت: اولویت مجلس باید بر اساس نیازهای مردم باشد بخصوص در بحث اقتصاد و معیشت مردم و در حوزه‌های توسعه‌ای که می‌تواند جواب نیازهای مختلف مردم باشد که ان‌شالله در اولویت‌های کاری مجلس قرار بگیرد.

    وی همچنین در پاسخ به سؤالی در خصوص کلیدخوردن مجدد طرح‌های همچون حجاب و عفاف و صیانت در مجلس دوازدهم افزود: این طرح‌ها پروسه خودش را طی کرده است هزینه‌هایی هم برای جامعه داشته زیرا مردم ما مسلمان هستند و هم شیعه، اگر این موارد را ما مثل خیلی از مراسم‌های مذهبی به خانواده‌ها بسپاریم خودشان خوب مدیریت و رعایت می‌کنند و بعضی از این عکس‌العمل‌ها احساس می‌کنم لج و لجبازی است و شاید خیلی اعتقادشان نیست، به نظر من این مسائل به خانواده‌ها واگذار بشود و قطعاً مردم خودشان کنترل می‌کنند.

    بهرامی در خصوص حمایت برخی از نمایندگان از نامزدهای ریاست‌جمهوری و تأثیر آن بر رکن نظارتی مجلس گفت: بالاخره این اختیار افراد هست جهت ورود به انتخابات ریاست‌جمهوری و بعداً اینجا ما قضاوت رو بدیم به مردم؛ چون دیگر مردم با رأی خودشان می‌توانند انتخاب کنند نه اینکه ما می‌خواهیم، پارلمانی نیست که اینجا مثل بحث نخست‌وزیر نمایندگان مجلس بخواهند انتخاب کنند، مردم انتخاب می‌کنند. من نمی‌خواهم قضاوت بکنم بحث انتخاب مردم است و مردم هم رأی می‌دهند و بعد نمایندگان هم وظیفه نظارتی خودشان را انجام می‌دهند./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=14939

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس