×

اهمیت شناخت ظرفیت ها و فرصت ها جهت توسعه مناطق روستایی

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: : یکی از مهمترین موضوعاتی که در حوزه‌های مدیریتی باید به طور جدی دنبال شوند شناخت ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و مزیت‌های هر منطقه و معرفی واقعی آنها در سطوح مختلف است.

  • ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
  • ۰
  • اهمیت شناخت ظرفیت ها و فرصت ها جهت توسعه مناطق روستایی

    به گزارش صبح مجلس، علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید از زیرساخت های کشاورزی و مشکلات کشاورزان بخش رامجین شهرستان ساوجبلاغ گفت: یکی از مهمترین موضوعاتی که در حوزه‌های مدیریتی باید به طور جدی دنبال شوند شناخت ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و مزیت‌های هر منطقه و معرفی واقعی آنها در سطوح مختلف است.

    این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: غرب استان البرز در مناطق مختلف شهری و روستایی ظرفیت‌های بزرگی در بخش کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی، معادن، صنعت و سایر موضوعاتی دارد که می‌توان با نگاه جهادی مسئولین اجرایی مسائل اصلی جامعه همچون اشتغال، معیشت، اقتصاد، و موضوعات دیگر را برطرف و نشاط و امید ایجاد کنند.

    وی افزود: دولت و مجلس شورای اسلام برای حمایت از تولیدات با کیفیت توجه ویژه ای قرار داده، مشکل کمبود آب جدی است و باید نسبت به آبیاری نوین از سوی کشاورزان صورت پذیرد ، و ما به عنوان خادم بهترین مردم تمام تلاشمان میکنیم که رونق اقتصادی در بخشهای مختلف انجام گیرد.

    حدادی خاطرنشان کرد: حضور میدانی مدیران اجرایی در کنار مردم و منطقه و ضمن دلگرمی منجر به رفع مشکلات میگردد و تصمیم گیری آسان تر و دقیق تر را همراه خواهد داشت.

    منبع:خانه ملت 

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=7590

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس