×

انتقاد دهقانی از رویکرد رئیس کمیسیون عمران درباره روند اجرای پروژه بزرگراه ورزقان – نوردوز

نماینده مردم ورزقان در مجلس با انتقاد از عملکرد رئیس کمیسیون عمران در قالب مکاتبه با وزیر راه و شهرسازی و ارائه مطالب خلاف واقع در خصوص روند اجرای پروژه بزرگراه ورزقان – نوردوز ضمن اعلام شکایت از وی خواستار رسیدگی به اقدام صورت گرفته شد.

  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
  • ۰
  • انتقاد دهقانی از رویکرد رئیس کمیسیون عمران درباره روند اجرای پروژه بزرگراه ورزقان – نوردوز

    به گزارش نمایندگان ، الهویردی دهقانی در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه، ۳۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به هیأت رئیسه گفت: اخیراً رئیس کمیسیون عمران مکاتبه‌ای با وزیر راه و شهرسازی در رابطه با روند اجرای پروژه بزرگراه ورزقان – نوردوز داشته است و متأسفانه این اقدام بدون توجه به روند اجرایی و بررسی‌هایی که در طول دو سال در کمیسیون‌های اصل ۹۰ و عمران انجام شده، صورت گرفته است.

    نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نامه یکسری مطالب غیرواقعی نوشته شده و به برخی جاها نیز ارجاع شده است و این در حالی است که کمیسیون عمران سه نفر از اعضای خود را به این منطقه جهت بررسی مسیر انحرافی اعزام کرده بود اما هیچ ‌کدام از آنها گزارش مکتوبی در این رابطه ارائه نداده اند.

    وی تصریح کرد: متأسفانه رئیس کمیسیون عمران به سفارش برخی این نامه را نوشته که در پی آن مشکلاتی در شهرستان ایجاد شده است چرا که قبل از اینکه این نامه به مراجع مورد خطاب برسد، در اختیار ادمین‌های گروه‌های تلگرامی که وابسته به افراد دارای سمت یا ذینفع در این حوزه قرار گرفته و از آن سوء استفاده شده است.

    دهقانی یادآور شد: هم اکنون این سوال مطرح است که جناب آقای رضایی با توجه به اینکه ۳ نفر از اعضای کمیسیون عمران را برای حضور در مراحل بازدید که از طرف کمیسیون اصل ۹۰ انجام شده بود، اعزام کرده چرا از آنها نخواسته که گزارشی از مرحله مطالعات نهایی ارائه دهند که نتیجه آن توسط رئیس کمیسیون اصل ۹۰ به وزیر راه و شهرسازی ابلاغ شده بود.

    وی خطاب به هیأت رئیسه تأکید کرد: بنده در اینجا از نحوه فعالیت رئیس کمیسیون عمران اعلام شکایت می‌کنم و تقاضا دارم که حتماً عملکرد آقای رضایی رسیدگی شود چرا که اینقدر کمیسیون‌های تخصصی نباید در خدمت افراد متخلف و قانون‌شکن باشد.

    انتهای پیام 

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=3827

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس