×

اقناع نماینده سئوال‌کننده از پاسخ وزیر بهداشت

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از برگزاری نشست طرح سئوال از وزیر بهداشت و بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از پردیس‌های بین الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی در کمیسیون آموزش خبر داد.

  • ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴
  • ۰
  • اقناع نماینده سئوال‌کننده از پاسخ وزیر بهداشت

    به گزارش صبح مجلس، احمدحسین فلاحی در تشریح نشست امروز (شنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، عنوان کرد: حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت پاسخگویی به سئوالات آقایان جعفر قادری نماینده شیراز، غلامرضا کوهساری نماینده رامیان و آزادشهر، علی اکبر علیزاده نماینده دامغان در دستور کار کمیسیون آموزش قرار داشت که از این میان فقط سئوال آقای قادری مطرح شد.

    نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سئوال نماینده مردم شیراز در خصوص علت سختی آزمون تخصص امسال و کاهش میزان قبولی در آزمون برد بود، افزود: وزیر بهداشت و معاون آموزشی نیز نسبت به سئوال مطرح شده پاسخ‌های لازم را ارائه و نماینده سئوال کننده از پاسخ وزیر قانع شد.

    وی ادامه داد: از سوی دیگر در حاشیه این سئوال نیز در خصوص نحوه برگزاری آزمون دستیاری هم سئوال شد که در این رابطه نیز توضیحات لازم ارائه شد. آزمون امسال بر خلاف‌ سالیان گذشته کمترین حاشیه را داشت.

    فلاحی تصریح کرد: در بخش دیگر از نشست امروز نیز بحث بررسی تقاضای تحقیق و تفحص تعدادی از صبح مجلس از پردیس‌های بین الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی توسط نماینده متقاضیان یعنی محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد مطرح شد که در خصوص شیوه پذیرش دانشجویان در این مراکز و شهریه اخذ شده از دانشجویان بود که پس از توضیحات وزیر بهداشت و معاون آموزشی وی رأی گیری در این رابطه به جلسات بعدی موکول شد.

    سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تأکید کرد: یکی از دستاوردهای حوزه آموزش پزشکی طی سال‌های اخیر  دستیابی به رتبه اول سلامت در منظقه است که دستیابی به اعتبار علمی در منطقه فقط با تأئید ایران امکان دارد.

    انتهای پیام 

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=7859

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس