×

افتتاح چندین پروژه جاده ای در روستاهای کوهدشت و رومشکان

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده چندین پروژه جاده ای در روستاهای کوهدشت و رومشکان به بهره برداری رسید.

  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷
  • ۰
  • افتتاح چندین پروژه جاده ای در روستاهای کوهدشت و رومشکان

    محمدرضا مبلغی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده پل انبار ضرونی شهرستان کوهدشت با اعتباری بالغ بر ۲۱۸ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. این پل به طول ۳۹ متر و عرض ۳ و نیم متر از پایه های بتنی و عرشه فلزی ساخته شده است.

    وی افزود: پل دهانه دره شیر نیز با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. این پل به طول ۱۸ متر و عرض ۶ و نیم متر و دو دهانه به عرض آبرو ۶ متر با سازه ای از نوع دال بینی و پایه سنگی ساخته شده است که با اتصال محور ارتباطی ۸ روستا را با ۳۵۰ خانوار جمعیت برقرار می کند.

    این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: چندین پروژه دیگر با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسید که می توان به تکمیل پروژه آبرسانی زیتون جهت تحویل به آبفا، مرمت و بازسازی محورهای عشایری هومیان و چنار مداوی و مرمت و بازسازی محورهای عشایری منطقه ضرون اشاره کرد.

    مبلغی عنوان کرد: مجتمع بزرگ کشت و صنعت نیز در کوهدشت با مساعدت ستاد اجرایی فرمان احداث می شود که این می تواند اتفاق خوبی در حوزه انتخابیه به شمار رود./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=9899

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس