×

افتتاح و بهره برداری از دو طرح آبرسانی در نهالستان و کردآباد شهرستان نور

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس با اشاره به پیگیری مشکلات آبی حوزه انتخابیه گفت: بدین منظور تامین آب شرب سالم ، بهداشتی و پایدار مشترکین، دو طرح آبرسانی در نهالستان و کردآباد شهرستان نور افتتاح و به بهره برداری رسید.

  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
  • ۰
  • افتتاح و بهره برداری از دو طرح آبرسانی در نهالستان و کردآباد شهرستان نور

    ولی اله فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به پیگیری مشکلات آبی حوزه انتخابیه گفت: بدین منظور تامین آب شرب سالم ، بهداشتی و پایدار مشترکین، دو طرح آبرسانی در نهالستان و کردآباد شهرستان نور افتتاح و به بهره برداری رسید.

    این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: در حوزه رفع تنش های آبی اقدامات بسیاری انجام شد اما باز هم کمبودهایی را شاهد بودیم که بدین منظور راه اندازی و افتتاح مجتمع آب افراده درخواست شد که به طبع آن مشکلات آبی چندین روستا مرتفع خواهد کرد.

    وی با اشاره به ساکن شدن مسافران در بازه زمانی ۳ تا ۵ روزه در شهرهای شمالی گفت: بین مسافران شناور در مشهد و اصفهان و… و مسافران ساکن در شمال کشور فرق بسیار است و برای تامین آب شرب و مصرفی آنها لازم است زیرساختهای مناسب مهیا شود.

    فرزانه افزود: در سرشماری سال ۹۵ تعداد جمعیت یک روستا به عنوان مثال ۳۵ خانوار ولی تعداد خانه و مجتمع ها ۱۵۰۰ ساختمان بود که همین امر سبب بروز مشکلات و تنش های موجود در حوزه  آب و برق و … می شود و قطعا در سرشماری هایآتی باید اصلاح گردد./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=10076

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس