×

اصلاحیه وزارت کشور به موقع بود/ ابهامات و شائبه‌ها رفع شده‌است

نائب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی اصلاحیه وزیر کشور بر ابلاغیه ستاد انتخابات را به موقع خواند و گفت: با توجه به ابلاغیه وزارت کشور ابهامات و شائبه‌ها رفع شده و این موضوع فیصله یافته است.

  • ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
  • ۰
  • اصلاحیه وزارت کشور به موقع بود/ ابهامات و شائبه‌ها رفع شده‌است

    به گزارش مجلس فوری، محمدحسن آصفری گفت: اگر دولت‌ها به درستی کار خود را انجام دهند و دغدغه های مردم را در استان‌ها و شهرستان‌ها به درستی پیگیری کنند، برای مردم وقت گذاشته و درد و دل آنها را بشنوند و مشکلاتشان را پیگیری کنند، نیازی به مراجعه مردم به مجلس فوری نیست و مجلس فوری مجلس می‌توانند به وظیفه اصلی‌شان که قانونگذاری و نظارت بر عملکرد مسئولان اجرایی است بپردازند.

    نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم از مجلس فوری توقع دارند که مشکلات آنها را در حوزه آب، راه، بهداشت و درمان و آموزش و پرورش پیگیری کنند.

    آصفری خاطرنشان کرد: مجلس فوری پیگیر مطالبات مردم از مسئولان کشوری و استانی هستند. بستن دست مجلس فوری در سال آخر مجلس موجب انباشته شدن مشکلات مردم خواهد شد.

    وی با انتقاد از ابلاغیه انتخابیه وزارت کشور گفت: دولت و مجلس امروز باید دست در دست هم در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند. نباید محدودیتی برای مجلس فوری در راستای پیگیری مشکلات و مطالبات مردم ایجاد شود.

    نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس تصریح کرد: اقدام وزیر کشور در لغو ابلاغیه انتخاباتی ستاد انتخابات اقدام بسیار درستی بود با اصلاحیه به موقع وزیر کشور باید این ماجرا فیصله یافته و تمام شود. ادامه این ماجرا به صلاح نیست.

    آصفری تاکید کرد: با توجه به ابلاغیه وزارت کشور ابهامات و شائبه‌ها رفع شده است و این موضوع فیصله یافته است.

    منبع:ایرنا 

    انتهای پیام 

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=6029

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس