×

اصرار به استفاده حداکثری از فرصت مسئولیت اجتماعی نفت داریم

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون آثار اعتبارات در استان بوشهر دیده نشده و همچنان براساس روال قبل از محل مسئولیت‌های اجتماعی حداقل‌ها هزینه می‌شود و بیشترین رویکرد به سمت جنوب این استان است.

  • ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
  • ۰
  • اصرار به استفاده حداکثری از فرصت مسئولیت اجتماعی نفت داریم

    به گزارش صبح مجلس، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم و عضو مجمع صبح مجلس استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با رسانه‌ها در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در استان بوشهر اظهار کرد: در سال‌های گذشته مبالغ حداقلی در این خصوص مصوب و عملیاتی می‌شد که در این دوره اصرار ما بر استفاده حداکثری از این فرصت در قالب یک برنامه مشخص و توزیع آن براساس کار کارشناسی در مناطق میزبان بود.

    وی افزود: ثمره این تلاش‌ها تصویب یک هزار و ۳۷۷ میلیارد تومان اعتبار از محل مسئولیت‌های اجتماعی از محل اعتبارات پتروشیمی، گاز و نفت برای استان بوشهر بود که این مبلغ چند برابر مبالغ تخصیص یافته سال‌های گذشته است.

    نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به دلیل همراهی نکردن نماینده جنوب استان بوشهر تاکنون آثار این اعتبارات در استان دیده نشده و همچنان براساس روال قبل از محل مسئولیت‌های اجتماعی حداقل‌ها در منطقه هزینه می‌شود.

    وی بیان کرد: این درحالی است که حداقل آنچه سهم نفت است به دلیل وجود مناطق نفتی خارگ، فلات قاره، بهرگان و گوره در بوشهر، گناوه و دیلم باید به این مناطق نیز اختصاص یابد.

    جمیری اضافه کرد: پیگیری‌ها تاکنون در این زمینه موثر نبوده و انتظار می‌رود اصل موضوع در خصوص قانونمندی و توزیع عادلانه اعتبارات پیش بینی شده از محل مسئولیت‌های اجتماعی به شکل استانی و براساس شاخص‌های توزیع اعتبار با دقت بیشتر و برنامه‌ریزی انجام و در برنامه هفتم نیز به تصویب برسد.

    منبع:خانه ملت 

    انتهای پیام 

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=8088

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس