×

از توریسم سلامت حمایت می‌کنیم

عضو کمیسیون بهداشت مجلس در جریان افتتاح بخش تخصصی و فوق تخصصی جراحی قلب و آنژیوگرافی بیمارستان پاستور قزوین تاکید کرد که از توریسم سلامت حمایت کرده و پیگیر تسهیل حضور بخش خصوصی در این حوزه نیز هستیم .

  • 27 تیر 1402
  • 0
  • از توریسم سلامت حمایت می‌کنیم

    به گزارش صبح مجلس، فاطمه محمدبیگی عضو کمیسیون بهداشت و درمان و رئیس مجمع صبح مجلس استان، استاندار، جمعی از مسئولان استانی و جامعه پزشکی بخش اتاق عمل تخصصی و فوق تخصصی قلب و آنژیوگرافی در بیمارستان پاستور افتتاح و آماده بهره‌برداری هموطنان قرار گرفت.

    محمدبیگی در این مراسم ضمن تبریک این رویداد مهم حوزه سلامت در استان و تقدیر از تلاش عوامل اجرایی این پروژه مهم، گفت: در سایه همراهی و هم افزایی مسئولان و پیگیری های مستمر امروز شاهد اجرای ۸۰ پروژه مختلف عمرانی در حوزه سلامت و درمان و ورود تجهیزات جدید پزشکی مجهز در سطح استان هستیم که در تاریخ استان کم نظیر است.

    وی افزود: این روند با قوت ادامه دارد تا کمبود تاریخی استان در این حوزه برطرف شود و حضور بخش خصوصی در کنار بخش دولتی بسیار حائز اهمیت است، ما از توریسم سلامت حمایت کرده و پیگیر تسهیل حضور بخش خصوصی در این حوزه نیز هستیم و مطالبه ما از مراکز بیمارستانی بخش خصوصی این است که قراردادهای خود را با بیمه ها ادامه دهند تا اقشار مختلف بتوانند از این بستر خدمات با کیفیت را دریافت کنند.

    گفتنی است این بخش با یک هزار و ۳۰۰ متر بنا در طبقه چهارم بیمارستان پاستور احداث شده و شامل ۱۴ تخت،۲ بخش سی سی یو، ۲ تخت جراحی قلب، ۵ تخت آی سی یو جراحی، ۸ تخت آنژیوگرافی و ۲۰ تخت پست آنژیوگرافی با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

    گزینه های نهایی برای ریاست ودادستانی دیوان محاسبات انتخاب شدند بیشتر بخوانید: گزینه های نهایی برای ریاست ودادستانی دیوان محاسبات انتخاب شدند

    منبع:خانه ملت 

    انتهای پیام 

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=7635

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس