×

ارتقای جایگاه اقتصادی کشور باید از محورهای برنامه هفتم توسعه باشد

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: لازم است در خصوص ارتقای جایگاه اقتصادی کشور، بالا بردن ارزش پول ملی و کمک به معیشت مردم در لایحه برنامه هفتم توسعه با اولویت برنامه ریزی صورت گیرد.

  • ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
  • ۰
  • ارتقای جایگاه اقتصادی کشور باید از محورهای برنامه هفتم توسعه باشد

    به گزارش صبح مجلس، حمیدرضا کاظمی نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی درباره اولویت هایی که در لایحه برنامه هفتم توسعه باید مورد توجه قرار گیرد، بیان کرد: مهم ترین موضوعی که امروز جامعه را رنج می دهد، مسائل اقتصادی است. باید یک برنامه پنج ساله اقتصادی برای برون رفت از این فشارهای معیشتی و اقتصادی بر مردم در لایحه برنامه هفتم توسعه پیش بینی شود.

    وی در ادامه اظهار کرد: برنامه پنج ساله یک نقشه برای پنج سال آتی کشور است. پنج بودجه سالیانه نیز با محوریت برنامه پنج ساله نوشته می شود لذا لازم است در خصوص ارتقای جایگاه اقتصادی کشور، بالا بردن ارزش پول ملی و کمک به معیشت مردم در لایحه برنامه هفتم توسعه با اولویت برنامه ریزی صورت گیرد.

    نمانیده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از طرف دیگر شوراها یک مجالس محلی به شمار می روند ما هرچه بتوانیم اختیارات شوراها را افزایش داده و مردم را در اداره امور شهر و روستای خود مشارکت دهیم، قطعا به تحکیم نظام سیاسی کشور کمک خواهد کرد. این موضوع نیز در لایحه برنامه هفتم باید مورد توجه قرار گیرد.

    منبع: ایسنا

    انتهای پیام 

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=6868

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس