×

اخذ مجوز ساخت دامداری ۶ هزار راسی در ملایر

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: شرکت سرمایه گذاری شستا در شهرستان ملایر سرمایه گذاری خاصی نکرده بود که با پیگیری های انجام شده توانستیم مجوز ساخت یک واحد دامداری ۶ هزار راسی مولد را اخذ کنیم.

  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷
  • ۰
  • اخذ مجوز ساخت دامداری ۶ هزار راسی در ملایر

    احد آزادیخواه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده جشنواره مبل و منبت که به دلایل شرایط کرونا متوقف شده بود برگزار شد و تبلیغات آن نیز از طریق رسانه ملی انجام پذیرفت.

    وی افزود: اخیرا یک واحد تولیدی در صنعت تجهیزات پزشکی افتتاح شد و بسیار هم مدرن است که این موضوع سبب اشتغالزایی چندین نفر نیز شده است.

    نماینده مردم ملایر در مجلس بیان کرد: در روزهای اخیر تلاش کردیم تا سرمایه گذاری  برای تولید شیشه مجوز بگیرد که این اتفاق افتاد و باید گفته شود این کارخانه نیز سبب ایجاد اشتغال خواهد شد.

    این نماینده مردم در مجلس گفت: شرکت سرمایه گذاری شستا در شهرستان ملایر سرمایه گذاری خاصی نکرده بود که با پیگیری های انجام شده توانستیم مجوز ساخت یک واحد دامداری ۶ هزار راسی مولد را اخذ کنیم و در حال حاضر نیز حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و به زودی فاز نخست آن به بهره برداری خواهد رسید./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=9897

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس