×

اختصاص ۲ هزار تن قیر رایگان به استان ایلام

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: در دیدار اخیر با رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور موافقت اختصاص ۲ هزار تن قیر رایگان اخذ شد.

  • ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
  • ۰
  • اختصاص ۲ هزار تن قیر رایگان به استان ایلام

    به گزارش صبح مجلس، علی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس سازمان راهداری استان با بیان اینکه کمبود شدید اتوبوس در زمینه حمل مسافر، حوزه حمل و نقل استان را تحت‌الشعاع قرار داده، گفت: با توجه به در پیش بودن کنگره عظیم اربعین و تردد میلیونی زائرین عتبات عالیات، رفع مشکلات حوزه حمل و نقل و جاده‌ای، یکی از مهم‌ترین مشکلات و مطالبات کنونی استان ایلام است و افزایش ناوگان زمینی برای استان یک ضرورت مهم به شمار می‌رود.

    وی در مجلس افزود: با توجه به در پیش بودن کنگره عظیم اربعین و هم‌چنین مشکلات مردم استان در حوزه حمل و نقل، امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، با اختصاص ۵۰ دستگاه اتوبوس به شرکت‌ها و افراد واجد شرایط موافقت کرد.

    نماینده مردم ایلام با بیان اینکه در دیدار چهارم تیرماه با رئیس سازمان راهداری،  یک هزار تن قیر رایگان به استان اختصاص یافته است، تصریح کرد: در دیدار امروز با رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور نیز موافقت اختصاص یک هزار تن و در مجموع ۲ هزار تن قیر رایگان اخذ شد.

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=6928

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس