×

اجلاس وزرای ارتباطات وفناوری اطلاعات اکو، باعث افزایش روابط سودمند بین المللی خواهد شد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: ما باید همکاری‌هایی که باعث ارتقا ارتباط کشور ما با دیگر کشورهای جهان می‌شود را افزایش دهیم و طبیعتاً یکی از راه‌های این موضوع، شرکت در اجلاس‌هایی مانند اجلاس اکو است.

  • ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
  • ۰
  • اجلاس وزرای ارتباطات وفناوری اطلاعات اکو، باعث افزایش روابط سودمند بین المللی خواهد شد

    ابراهیم عزیزی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح مجلس، با اشاره به اهمیت اجلاس وزاری ارتباطات وفناوری اطلاعات کشورهای عضو سازمان اکو، گفت: یکی از کارهای خوب دولت سیزدهم، حضور در سازمان های بین المللی و اجلاس‌های مختلف بین المللی است.

    وی بیان کرد: کشورهای سلطه‌گری مانند آمریکا، سال ها بر روی یک پروژه به نام انزوای ایران اسلامی، کار کردند و این حضور خوب و حساب شده جمهوری اسلامی ایران در اکو، شانگهای و… نشان دهنده شکست آمریکایی‌ها است‌ و مهم ترین دستاورد روابط بین المللی جمهوری اسلامی ایران، اثبات شکست آمریکا در ایجاد فضای انزوا برای کشور ما است.

    نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: ما باید همکاری‌هایی که باعث ارتقا ارتباط کشور ما با دیگر کشورهای جهان می‌شود را افزایش دهیم و طبیعتاً یکی از راه‌های این موضوع، شرکت در اجلاس‌هایی مانند اجلاس اکو است.
    عزیزی خاطرنشان کرد: عضویت در اکو می‌تواند نقش بسیار خوبی در افزایش روابط اقتصادی کشور ما با دیگر کشورها، داشته باشد.

    این نماینده مجلس در انتها بیان کرد: نکته مهم دیگر این است که جمهوری اسلامی ایران، امروز به عنوان یک کشور بزرگ و قدرتمند محسوب می‌شود و باید روابط خود را در سازمان‌های بین‌المللی افزایش دهد تا از این طریق بتواند اهداف، انگیزه‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را پیش ببرد.

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=7040

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس