×

ابرشهرنشینی؛ چالش بزرگ دنیای مدرن

نماینده مردم کرج در مجلس با بیان اینکه ️مدت‌هاست موضوع توسعه افقی، یک‌طبقه‌سازی و خانه‌های حیاط‌دار را پیگیری می‌کنیم، گفت: ️در شهرهای متراکم، اصطکاک اجتماعی، جایگزین تعامل اجتماعی شده و نهایتا کیفیت زندگی به حداقل ممکن می‌رسد.

  • ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵
  • ۰
  • ابرشهرنشینی؛ چالش بزرگ دنیای مدرن

    به گزارش خبرگزاری خانه ملت، مهدی عسگری  نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فعالان محیط‌ زیست استان البرز، گفت: ️چند دهه از پیشنهاد جابجایی پایتخت می‌گذرد اما هنوز عده‌ای به دنبال بارگذاری جمعت در تهران هستند.

    نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهاد و آسارا در مجلس ادامه داد: تبعات فروش شهر به ثروتمندان به اسم تراکم‌فروشی، امروز گریبان تهران و شهرهای اطراف همچون کرج را گرفته است؛ تا زمانی‌که نسبت به تاریخ و روند طی شده و تبعات آن آگاه نباشیم، همان روندهای طی شده ادامه خواهد یافت و تحولی رخ نمی‌دهد.

    وی با بیان اینکه ️امروز باید محاسبه کنیم با تداوم روندهای موجود، کرج آینده به چه شکل خواهد بود، اضافه کرد: کرج ۲۰سال بعد چه اقتضائاتی خواهد داشت؟ یکی از آسیب‌های مهم مدیریتی، نگاه کوتاه‌مدت و اسیر روزمرگی‌ها شدن است.

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: ️در شهرهای متراکم، اصطکاک اجتماعی، جایگزین تعامل اجتماعی شده و نهایتا کیفیت زندگی به حداقل ممکن می‌رسد.

    نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه ️مدت‌هاست موضوع توسعه افقی، یک‌طبقه‌سازی و خانه‌های حیاط‌دار را پیگیری می‌کنیم، گفت: خوشبختانه دولت این الگو را پذیرفته و درحال اجراست، هرچند سرعت آن قابل قبول نیست./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=7506

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس