×

ابتکار مجلس در برگزاری اجلاس تهران می‌تواند کمک کننده باشد

دستیار وزیر و مدیرکل غرب آسیا و شمال آفریقای وزارت امور خارجه گفت:برگزاری اجلاس تهران با حضور روئسای مجالس آسیایی، عربی و اسلامی می‌تواند بر اعمال فشار به رژیم صهیونیستی جهت توقف جنایات کمک کننده باشد.

  • 23 دی 1402
  • 0
  • ابتکار مجلس در برگزاری اجلاس تهران می‌تواند کمک کننده باشد

    به گزارش صبح مجلس، مهدی شوشتری دستیار وزیر امور خارجه در خصوص اهمیت دیپلماسی پارلمانی در تشدید فشار بر رژیم صهیونیستی برای توقف جنایات در غزه و با اشاره به برگزاری پنجمین نشست اضطراری کمیته دائمی فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی (PUIC) و نخستین نشست کمیته فلسطین مجمع مجالس آسیایی (APA) به ابتکار مجلس شورای اسلامی، گفت: نمایندگان پارلمان‌ها به عنوان تجلی اراده مردم جایگاه ویژه و غیر قابل انکاری برای اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی و حامیان آن به ویژه آمریکا که در سه ماه گذشته در کنار این رژیم در جنایات علیه مردم غزه قرار گرفته است، دارند.

    مدیرکل غرب آسیا و شمال آفریقای وزارت امور خارجه افزود: اجلاس هفته گذشته تهران در سطح پارلمان ها به عنوان یک حرکت هم افزا در کنار سایر تحرکات رسمی کشورها، نهادهای بین المللی و شخصیت‌ها بسیار حایز اهمیت بود، برگزاری اینگونه نشست با حضور روئسای مجالس آسیایی، عربی و اسلامی می تواند بر اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی جهت توقف جنایات کمک کننده باشد.

    هفت ساله شدن شوراهای شهر هنوز مشخص نیست بیشتر بخوانید: هفت ساله شدن شوراهای شهر هنوز مشخص نیست

    شوشتری در ادامه تصریح کرد: امیدواریم با افزایش این تحرکات در سطوح مختلف شاهد پایان جنگ و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی گناه فلسطین باشیم و به هدف اصلی ملت فلسطین دست یابیم. /پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=13395

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس