×

آموزش و پرورش در انتخابات ۱۱ اسفند نقش کلیدی دارد

دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت: آموزش و پرورش و فرهنگیان در انتخابات ۱۱ اسنفند ماه امسال نقش کلیدی دارند.

  • ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
  • ۰
  • آموزش و پرورش در انتخابات ۱۱ اسفند نقش کلیدی دارد

    سید جمشید حسینی خواه روز سه شنبه در همایش انتخابات ویژه مسئولان و معاونین آموزش و پرورش با اشاره به چهار مقوله سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت مد نظر مقام معظم رهبری گفت: مجریان انتخابات همدل به برگزاری انتخاباتی در کمال سلامت و امنیت هستند.

    مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری عنوان کرد: آموزش و پرورش در تامین نیروی انسانی، تجهیزات و فضاهای اخذ رای در انتخابات جایگاه ارزنده و نقش موثری دارد.

    دبیر ستاد انتخابات استان تصریح کرد: مشارکت از دیگر مقوله های مورد تاکید مقام معظم رهبری است که از مردم برای شرکت باشکوه در انتخابات ۱۱ اسفند ماه جاری دعوت می کنیم.

    وی اظهار داشت: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه انتخابات نیازمند همکاری قشر فرهیخته فرهنگی هستیم که جهاد تبیین، روشنگری و آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به جامعه هدف، برای شرکت باشکوه مردم در انتخابات توسط این قشر انجام شود.

    حسینی خواه با اشاره به توطئه و نقشه دشمنان برای عدم مشارکت در انتخابات گفت: دشمن به دنبال القای ناامیدی در عرصه انتخابات است اما حضور مردم نقشه آنان را نقش بر آب خواهد کرد.

    مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری گفت: جامعه فرهنگیان استان، مردم خصوصا گروه های هدف در مدارس را به حضور باشکوه در پای صندوق های رای دعوت کنند تا نمایندگانی توانمند در مجلس شورای اسلامی داشته باشیم.

    وی با اشاره به اینکه در انتخابات امسال سازمان صدا و سیما دست به کار فاخر و ارزشمندی زده است، گفت: برای اولین بار داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی می توانند با حضور در صدا و سیما برنامه های خود را ارائه دهند که فرصت ارزشمندی برای شناخت بهتر آنها است.

    حسینی خواه بیان کرد: مردم می توانند از طریق رسانه ملی با افکار، اندیشه ها و برنامه های داوطلبان مجلس آشنا شده و این آشنایی می تواند زمینه مشارکت حداکثری را فراهم کند.

    مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری خاطرنشان کرد: معلمان می توانند به افزایش مشارکت در انتخابات کمک کنند که از آنها می خواهیم با بیان خدمات نظام مردم را تشویق به حضور در انتخابات کنند.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=13504

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس