×

آمادگی منطقه آزاد قصرشیرین برای جذب سرمایه‌گذار

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، شهریار حیدری اظهار کرد: نخستین اقدام برای راه اندازی منطقه آزاد قصرشیرین اجرای طرح جامع آزاد منطقه تجاری و صنعتی قصر شیرین بود که هم اکنون در دست اقدام و تکمیل است. وی با اشاره به میزان پیشرفت طرح جامع آزاد منطقه تجاری قصرشیرین، افزود: این طرح از ابتدا تاکنون […]

  • ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
  • ۰
  • آمادگی منطقه آزاد قصرشیرین برای جذب سرمایه‌گذار

    به گزارش خبرگزاری خانه ملت، شهریار حیدری اظهار کرد: نخستین اقدام برای راه اندازی منطقه آزاد قصرشیرین اجرای طرح جامع آزاد منطقه تجاری و صنعتی قصر شیرین بود که هم اکنون در دست اقدام و تکمیل است.

    وی با اشاره به میزان پیشرفت طرح جامع آزاد منطقه تجاری قصرشیرین، افزود: این طرح از ابتدا تاکنون ۶۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ۲ پیشران ۸۰۰ هکتاری در ابتدا و انتها اجرای این طرح شامل پرویزخان و خسروی در حال بهره برداری است.

    نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح جامع آزاد منطقه تجاری و صنعتی قصرشیرین موافقت لازم برای ایجاد ۲۵ کیلومتر جاده اصلی و چند بانده به موازات منطقه آزاد نیز صورت گرفته است.

    حیدری به آمادگی منطقه آزاد قصرشیرین برای جذب سرمایه‌گذار اشاره و خاطر نشان کرد: در پی اعلام جذب سرمایه گذار در منطقه آزاد قصرشیرین تاکنون از سوی کشورهای خارجی مانند انگلیس و آلمان و نیز کشورهای عربی مانند عراق اعلام آمادگی برای این حوزه دریافت شده است.

    وی ادامه داد: با توجه به اینکه در شهرستان قصرشیرین زمینه برای سرمایه گذاری مهیا است با استقرار هیأت مدیره به زودی واگذاری زمین از نظر حقوقی برای سرمایه گذاران انجام خواهد گرفت./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=7251

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس