×

آقای رئیس جمهور به کجا چنین شتابان؟

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با انتقاد از وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم و ناتوانی دولت در کنترل قیمت ها در آستانه شب عید و آغاز ماه مبارک رمضان از رئیس جمهور خواست فکری اساسی برای این مهم کند.

  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
  • ۰
  • آقای رئیس جمهور به کجا چنین شتابان؟

    به گزارش صبح مجلس، کیومرث سرمدی واله در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۲ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، گفت: از حضور پرمعنای مردم در کوران بدخواهی دشمنان نظام در پای صندوق های رأی را سرنوشت ساز و لبیک به ندای رهبر فرزانه می دانم لذا از مردم شریف و عزیز اسدآباد تشکر و قدردانی می کنم.

    نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با تذکر به وزیر کشور، ادامه داد: آقای وزیر وظیفه شما صیانت از آرای مردم است اما ۱۱ اسفندماه در حین برگزاری انتخابات تخلفات آشکاری صورت گرفت که خاطر بسیاری از مردم شریف را مکدر کرد لذا ضروری است در اسرع وقت به تخلفات آشکار در انتخابات شهرستان اسدآباد رسیدگی کنید.

    وی افزود: خرید و فروش بی حد آرا و پول پاشی و عدم کنترل این مسئله از سوی مسئولان، ورود گسترده افراد رأی دهنده از شهرها و استان های همجوار، حضور خودروهای اکیپی و غیرمجاز از ابتدای صبح در کنار صندوق های رأی از جمله مواردی است که باید به آن توجه شود ضمن آنکه طبق فرمایشات رهبری سلامت انتخابات نیاز به ورود عملی دارد و نباید در حد شعار باشد.

    این نماینده مجلس همچنین با تذکر به رئیس جمهور، تاکید کرد: فقر و کاهش شدید قدرت خرید مردم در شب عید به عینه مشاهده می شود لذا کنترل بازار و وضعیت آشفته ارز را چه کسی باید پاسخ دهد. در این شب عید و ماه مبارک رمضان کارگران، کارمندان و توده های مستضعف جامعه چه باید کنند؟، آقای رئیس جمهور به کجا چنین شتابان. توصیه می کنم همین امروز فکری به حال مردم کنید که فردا دیر است./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=14032

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس