• امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
واکنش نماینده مردم یزد درخصوص تلاش‌های برخی نمایندگان جدید برای تصاحب صندلی ریاست مجلس و هیئت رئیسه:

کسانی که لابی می‌کنند استحقاق رای آوری ندارند

  • کد خبر : 14357
  • یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 15:13
کسانی که لابی می‌کنند استحقاق رای آوری ندارند
محمد صالح جوکار، نماینده مردم یزد: انتخاب رئیس و هیئت رئیسه بر اساس رای و انتخاب نمایندگان است و این که از قبل شروع کنیم به رایزنی، لابی‌گری یا تخریب دیگران و وحدت مجلس را بهم بزنیم قابل قبول نخواهد بود .

به گزارش صبح مجلس، محمد صالح جوکار، نماینده مردم یزد در پاسخ به سوالی درخصوص کنش و تلاش‌های برخی نمایندگان جدید برای تصاحب صندلی ریاست مجلس و هیئت رئیسه در مصاحبه با خبرنگار صبح مجلس گفت: کسانی که لابی میکنن برای رای آوردن استحقاق لازم را ندارند. هر شخصی  سوابق و تجربیاتی دارد که همگی دیدند و شناخت لازم را دارند.

وی گفت: انتخاب رئیس و هیئت رئیسه بر اساس رای و انتخاب نمایندگان است و این که از قبل شروع کنیم به رایزنی، لابی‌گری یا تخریب دیگران و وحدت مجلس را بهم بزنیم قابل قبول نخواهد بود .

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اجازه دهیم در فضای واقعی به دور از هر گونه تخریب مجلس برای هیئت رئیسه تصمیم بگیرد و امیدوارم مجلس آینده مجلسی دقیق، روشن و مطابق با معیارهایی که مقام معظم رهبری تعیین کرده اند در قامت مجلسی انقلابی کار خود را شروع و به پایان برساند.

بیشتر بخوانید: تعطیلی سراسر کشور در روز چهارشنبه/ امتحانات دانش‌آموزان تا پایان هفته لغو شد

جوکار با تاکید بر اهمیت نقش نظارتی مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: مجلس با اینکه یک روز کاری خود را به نظارت اختصاص داد اما باز هم کم بود. نظارت میدانی مجلس کم بود و در بعضی بخش‌ها که قوانین اجرا نشده است مجلس باید برای اجرای قوانین یقه گیری می‌کرد.

نماینده مردم یزد در پایان تاکید کرد: مجلس آتی علاوه بر قانون‌گذاری در بخش زیر بنایی در حوزه نظارت هم باید جدی‌تر برخورد کند./ پایان پیام

لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=14357

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x