• امروز : یکشنبه, ۱۳ خرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 2 June - 2024
حدادی منتخب مجلس دوازدهم:

قالیباف رأی خوبی برای ریاست مجلس دارد چون تجربه و کارآمدی لازم را دارد

  • کد خبر : 14599
  • یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 13:40
قالیباف رأی خوبی برای ریاست مجلس دارد چون تجربه و کارآمدی لازم را دارد
این نماینده مجلس با اشاره به اینکه آقای قالیباف می‌تواند در ریاست خانه ملت اثربخش‌تر باشد، تصریح کرد: «آقای قالیباف در مجلس یازدهم موفق شد با همکاری سایر نمایندگان، ریل‌گذاری‌هایی در بخش‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و... انجام دهد، کمااینکه اولویت‌های مهم انجام شده است. آنچه به ذهن من می‌رسد این است که ریاست مجلس را خود آقای قالیباف داشته باشند، بهتر است. ضمن اینکه این حرکت می‌تواند اثربخشی خاص خودش را داشته باشد.»

به گزارش صبح مجلس، علی حدادی نماینده مجلس با اشاره به آرایش سیاسی و ریاست جدید مجلس دوازدهم، اظهارکرد: «تلاش ما در این است تا انسجام، همدلی و وحدت را همچنان سرلوحه خود در مجلس داشته باشیم و حل مشکلات جدی مردم که در واقع بهترین مردم را داریم، دنبال کنیم. نباید فراموش کرد که رسیدگی به مشکلات اقتصادی و معیشتی مهم‌ترین خواسته‌های مردمی است که به جهت تقنین و رفع موانع قانونی، حمایت همه‌جانبه از تولید و دغدغه‌های اقتصادی داشته باشیم.»

لزوم تأکید بر انسجام و هم‌افزایی در مجلس دوازدهم

منتخب مردم طالقان در مجلس دوازدهم با اشاره به اینکه بحثمان این است که هیأت رئیسه و مباحث مرتبط با مجلس را به درستی دنبال کنیم، افزود: «مجلس دوازدهم در تلاش است همچنان انسجام و وحدتی بین مجلس و دولت باشد. در مجلس یازدهم مصوباتی که توسط نمایندگان مصوب شد و مقام معظم رهبری هم در سخنرانی‌های متعدد تأکید کردند، بر حل دغدغه‌ها و ارتباط مردمی بود. مجلس دوازدهم هم تلاش خواهد داشت تا این مسیر را در موارد مختلف هم مورد آسیب‌شناسی قرار دهد و هم توانمندی لازم را داشته باشد.»

نظارت و حل مشکلات مردم در مجلس جدید

حدادی با اشاره به اینکه اصل کارآمدی و کارآمدی انقلاب اسلامی همواره مورد تأکید است، تصریح کرد: «مدیریت مجلس یازدهم طوری بود که فرمایشات رهبری در مجلس انقلابی و قوانین انقلابی که وجود داشت، در راه خدمت به جامعه به‌خوبی دنبال شد. اکنون و در مجلس جدید نیز باید در تکمیل آن و تحول قوانین در حل مشکلات مردم گام برداریم.»

بیشتر بخوانید: شورای نگهبان نظر خودش را هنگام بررسی صلاحیت‌ها اعلام کرده است

وی با بیان اینکه آقای قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم دارای رأی خوب و لازم است، گفت: «به نظر می‌رسد آقای قالیباف رأی خوبی داشته باشد؛ چراکه هم تجربه و هم کارآمدی لازم را دارد. احتمالا در بخش ریاست آقای قالیباف بالای ۱۵۰ رأی داشته باشد، ولی باید آسیب‌شناسی‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و… را هم برای کارآمدی مورد انتظار در مجلس دوازدهم داشته باشیم.»

اثربخشی ریاست آقای قالیباف در مجلس جدید

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه آقای قالیباف می‌تواند در ریاست خانه ملت اثربخش‌تر باشد، تصریح کرد: «آقای قالیباف در مجلس یازدهم موفق شد با همکاری سایر نمایندگان، ریل‌گذاری‌هایی در بخش‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و… انجام دهد، کمااینکه اولویت‌های مهم انجام شده است. آنچه به ذهن من می‌رسد این است که ریاست مجلس را خود آقای قالیباف داشته باشند، بهتر است. ضمن اینکه این حرکت می‌تواند اثربخشی خاص خودش را داشته باشد.»

تأثیر فراکسیون اکثریت انقلاب اسلامی در مدیریت مجلس

وی با اشاره به آرایش سیاسی مجلس و هیأت رئیسه، افزود: «کاندیداهای هیأت رئیسه تعدادشان زیاد است و باید شایستگی‌های لازم آنها بررسی شود. به نظر می‌آید بخش‌های مهم هیأت رئیسه نیازمند بررسی بیشتری است؛ اما آنچه تا این لحظه می‌توان مورد تأکید قرار داد، ریاست آقای قالیباف بر مجلس دوازدهم است. آنچه در مجلس دوازدهم دیده می‌شود، فراکسیون اکثریت انقلاب اسلامی است که این امر می‌تواند در موضوعات مختلف اثربخش باشد.» /پایان پیام

لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=14599

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.