• امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024

وزیر پیشنهادی صمت حمایت فراکسیون مستقلین ولایی مجلس را کسب کرد

  • کد خبر : 9249
  • دوشنبه 13 شهریور 1402 - 11:20
وزیر پیشنهادی صمت حمایت فراکسیون مستقلین ولایی مجلس را کسب کرد

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با اشاره به نشست صبح امروز با موضوع بررسی صلاحیت علی آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی صمت خبر از حمایت این فراکسیون از برنامه‌های وی با اکثریت آرا داد.

محمدعلی محسنی بندپی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، در تشریح نشست صبح امروز(سه شنبه، ۲۳ خرداد ماه) فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه به بررسی صلاحیت و برنامه های عباس علی آبادی وزیر پیشنهادی صمت پرداخته و برنامه های وی را بررسی کردیم.

نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: در این نشست اعضای فراکسیون به ویژه آنهایی که عضو کمیسیون های تخصصی اقتصادی و صنایع و معادن بودند، نظرات موافق و مخالف خود را با برنامه های ارائه شده وزیر پیشنهادی مطرح کردند.

وی افزود: با توجه به تعاملی که ایشان با نمایندگان داشت، اعضای فراکسیون برای به ثبات رساندن وزارت صمت به عنوان یکی از مهم ترین وزارتخانه های دولت، با اکثریت آرا به حمایت از دکتر علی آبادی توانست رأی دادند که امیدواریم وی با پشتوانه خوبی از سوی مجلس در این وزارتخانه مستقر شود.

بیشتر بخوانید: فیلم گرفتن از دیگران توسط یک طلبه خوب و مناسب نیست

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: موضوع دیگر این جلسه بحث معیشت و مسائل کمبود آرد و صف های طولانی توزیع نان در شهرستان ها بود که انعکاس خوبی نداشت و مردم ناراضی بودند. در این خصوص سامانه توزیع آرد با مشکل مواجه شده که باید ساماندهی شود چرا که دون شأن نظام است که مردم در صف های طولانی نانوایی بایستند./

پایان پیام

لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=9249

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x