• امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
منادی سفیدان خبر داد:

تقدیر رئیس مجلس از کمیسیون آموزش

  • کد خبر : 14012
  • دوشنبه 21 اسفند 1402 - 9:58
تقدیر رئیس مجلس از کمیسیون آموزش
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از انتخاب این کمیسیون به عنوان کمیسیون برتر در چهارمین دوره جشنواره شهید مدرس و قدرانی رئیس مجلس شواری اسلامی از نمایندگان این کمیسیون با اهدای لوح تقدیرنامه خبر داد.

به گزارش صبح مجلس، علیرضا منادی سفیدان، نماینده مردم تبریز و رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از انتخاب این کمیسیون به عنوان کمیسیون برتر در چهارمین دوره جشنواره شهید مدرس خبر داد و گفت: خدا را شاکریم که در ماه‌های پایانی مجلس یازدهم کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری از سوی جشنواره شهید مدرس -که برای اولین بار به صورت ابتکاری کمیسیون‌های برتر در مجلس و قوانین برتر را انتخاب کرده است- به عنوان کمیسیون برتر مجلس انتخاب شد که این دستاورد حاصل زحمات شبانه‌روزی و دلسوزانه هیات رئیسه و تمام اعضای محترم و تلاشگر کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس بود.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس ادامه داد: همچنین یک لوح تقدیرنامه از سوی دکتر قالیباف، ریاست مجلس شورای اسلامی به کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اهدا و طی آن از این کمیسیون به عنوان کمیسیون برتر مجلس یازدهم در چهارمین جشنواره شهید مدرس تقدیر کرده است.

منادی‌سفیدان در ادامه این توفیق را به همه نمایندگان مجلس، به‌ویژه نمایندگان عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری و دستگاهایی که این کمیسیون در حوزه نظارت و قانون‌گذاری با آن‌ها ارتباط و تعامل داشته، مانند وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، حوزه آموزش وزارت بهداشت، معاونت فنی و حرفه‌ای وزارت کار و معاونت علمی رئیس جمهور تبریک گفت.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در ادامه با اشاره به بخشی از قوانین مهمی که در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مجلس یازدهم به تصویب رسیده است، عنوان کرد: در اوایل آغاز مجلس یازدهم، کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری اقدام به طراحی زنجیره تامین آموزش کشور به صورت یکپارچه کرد و همه بخش‌های این زنجیره تحت مصوبات قوانین این کمیسیون قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: مراجع تقلید ملاحظات با دولت رئیسی را کنار گذاشتند

منادی سفیدان ادامه داد: تصویب تاسیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، آوردن مهدکودک‌ها زیر چتر آموزش و پرورش، رتبه‌بندی یک میلیون معلم با ۵۰ هزار میلیارد تومان هزینه برای دولت، همسان‌سازی حقوق اساتید وزارت علوم و وزارت بهداشت، قانون بسیار مهم جهش تولید دانش‌بنیان که همه موانع را از سر راه شرکت‌های دانش‌بنیان برداشت، تصویب اساسنامه سازمان فنی و حرفه‌ای پس از ۵۰ سال و بسیاری قوانین دیگر که مجال ذکر همه آن‌ها نیست، از جمله قوانین مهمی است که در کمیسیون آموزش مجلس یازدهم پیگیری و تصویب شد.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اعلام اینکه ۱۰ قانون برتر که قبلاً وجود نداشتند را در مجلس یازدهم به تصویب رساندیم، اضافه کرد: در این ۴ سال در کمیسیون آموزش مجلس، هر سال بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان از جیب دولت به جیب ملت یعنی معلمان، اساتید دانشگاه‌ها، شر‌کت‌های دانش‌بنیان و مراکز آموزش مهارتی و … منتقل کردیم.

منادی سفیدان در پایان مجدداً از همه اعضا و هیات رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری که برای به ثمر رسیدن این قوانین و کسب این موفقیت دست داشتند، تشکر و قدردانی کرد./ پایان پیام

لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=14012

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x