• امروز : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 2 July - 2024
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس:

انتشار فهرست اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس در فضای رسانه‌ای هیچ گونه اعتباری ندارد

  • کد خبر : 15216
  • چهارشنبه 23 خرداد 1403 - 20:26
انتشار فهرست اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس در فضای رسانه‌ای هیچ گونه اعتباری ندارد
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: فهرست های منتشر شده در فضای رسانه‌ای درباره اعضای کمیسیون های تخصصی مجلس، هیچگونه اعتباری نداشته و هنوز در رابطه با فهرست اعضای کمیسیون‌ها، تصمیم نهایی گرفته نشده است.

به گزارش صبح مجلس؛ علیرضا سلیمی با اشاره به جلسات صبح و بعدازظهر هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در رابطه با نهایی‌شدن فهرست اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس، اظهار کرد: ابتدا باید به این نکته اشاره کنم که فهرست های منتشر شده در فضای رسانه‌ای هیچگونه اعتباری نداشته و هنوز در رابطه با فهرست اعضای کمیسیون‌ها تصمیم نهایی گرفته نشده است و تنها برخی از گمانه زنی ها در این بخش مطرح است.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید در راستای نهایی شدن فهرست کمیسیون‌های تخصصی مجلس، نمایندگان معترض دلایل اعتراضات خود را مطرح و در این رابطه تصمیم‌گیری شود. از این رو نمایندگان معترض امروز در جلسه صبح و عصر هیأت رئیسه حاضر شده و دلایل خود را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: وزارت راه و شهرسازی در دولت آینده باید تفکیک شود

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس تأکید کرد: همچنان فهرست اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس نهایی نشده و حتی مشخص نیست این اسامی تا فردا نیز نهایی شود. بنابراین نهایی سازی این اسامی قاعدتاً زمانبر بوده و ممکن است تا هفته آینده طول بکشد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: نمی توان به اسامی منتشر شده در فضای رسانه‌ای اعتماد کرد، چرا که ممکن است افراد در روزهای آینده جابجا شوند./ پایان پیام

لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=15216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.