• امروز : پنجشنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024

احتمال حضور دکتر شمس الدین حسینی در انتخابات ریاست جمهوری قوت گرفت

  • کد خبر : 15152
  • یکشنبه 13 خرداد 1403 - 13:56
احتمال حضور دکتر شمس الدین حسینی در انتخابات ریاست جمهوری قوت گرفت
شمس الدین حسینی: به این حجت نرسیده ام که ثبت نام نکنم.

به گزارش صبح مجلس؛ وزیر اسبق اقتصاد و نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی می‌گوید: من به ترکیب ثبت نام کنندگان نگاه می‌کنم و اگر به این حجت رسیدم که ثبت نام نکنم، ورود نخواهم داشت و در غیر این صورت ثبت نام خواهم کرد.

سید شمس الدین حسینی در پاسخ به حضورش در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان کاندیدا اظهار داشت: واقعیت امر این است که نمی‌شود به خواست مردم و افرادی که از منظر خودشان ارزیابی از اشخاص از جمله بنده دارند بی توجه بود ولی حضور در انتخابات نیاز به بررسی و تدقیق دارد.

وی عنوان کرد: فکر می‌کنم ما این دو روز هم وقت داریم که به تدقیق بیشتر نسبت به ترکیب افرادی که شرکت می‌کنند برسیم، آن چیزی که الان به آن واقفیم این است که به این حجت نرسیده‌ام که ثبت نام نکنم.

حسینی تاکید کرد: زاویه دید من این است که اگر مشکلات اقتصادی اولویت کشور است و اگر همه به این اذعان دارند که باید در جهت رفع مشکلات اقتصادی تلاش کرد تا بتوان بسیاری دیگر از مشکلات را از پیش رو برداشت.

بیشتر بخوانید: جلیلی و پزشکیان به دور دوم رفتند/ انتخابات به دور دوم رفت

وی با طرح این پرسش از خود که آیا افردی که برآمده از فرصت‌ها و ظرفیت این کشور در رشته اقتصاد تحصیل کرده و در رشته اقتصاد تجربی بیاموزند و در عالی ترین سطوح مثل وزارت اقتصاد و وکالت حضور داشته باشند، باید صحنه را رها کنند؟، افزود: لذا من به ترکیب ثبت نام کنندگان نگاه می‌کنم و اگر به این حجت رسیدم که ثبت نام نکنم، ورود نخواهم داشت و در غیر این صورت ثبت نام خواهم کرد.

نماینده رامسر، تنکابن و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از جذب مردم برای مشارکت بیشتر به اطلاع رسانی صحیح باز می‌گردد، ادامه داد: عملکرد خوب در بیشتر مواقع متاثر از انتخاب خوب و انتخاب خوب انتخابی است که بیشترین مشارکت را در پی دارد.

حسینی یادآور شد: همه کاندیدا ها و دست اندر کاران انتخابات باید با نگاه گشایش، فضا را برای حضور حداکثری باز کنند و  اگر اینگونه رفتار شود و راستی و صداقت مبنای کارشان شود و وقتی مردم متوجه راستی شوند با عزم راسخ وارد میدان می‌شوند.

وزیر اسبق اقتصاد و دارایی ادامه داد: در این برهه نقش برگزار کنندگان بسیار مهم است و نقش کاندیداها زمانی که تبلیغات و مناظره‌ها و گفتگو‌ها شروع شود پر رنگ می‌شود./ پایان پیام

لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=15152

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.